top of page

Reklamačný poriadok

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií na služby poskytované spoločnosťou STAVTEK s.r.o., IČO: 50 159 381, so sídlom na adrese Hanušovce nad Topľou,09431, Jarmočná 379/11, zapísanej v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Prešov, oddiel Sro, vložka 32498/P, (ďalej len „predávajúci“), vystupujúca pod obchodným názvom „AIKINGS“.

  2. Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho a kupujúci sa s ním môže oboznámiť pred uzatvorením zmluvy.

  3. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu na poskytnuté služby, ak tieto služby vykazujú vady alebo nie sú v súlade so zmluvou.

  4. Kontaktnné údaje:

II. Práva z vadného plnenia

  1. Predávajúci zodpovedá za to, že služby poskytované kupujúcemu nemajú pri ich prevzatí vady a zodpovedajú dohodnutým špecifikáciám.

  2. Ak sa vada na poskytnutej službe prejaví do 6 mesiacov od jej odovzdania, má sa za to, že služba bola vadná už pri prevzatí.

  3. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu na vady, ktoré sa vyskytnú do 24 mesiacov od prevzatia služby.

  4. Právo z vadného plnenia nevzniká, ak kupujúci vedel o vade pred prevzatím služby alebo ak vadu sám spôsobil.

III. Uplatnenie reklamácie

  1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu písomne, a to zaslaním e-mailu na adresu [tvoja emailová adresa] alebo poštou na adresu sídla predávajúceho uvedenú v obchodných podmienkach.

  2. Reklamácia musí obsahovať:Popis závady alebo iné dôvody, pre ktoré je reklamácia podaná.Doloženie dôkazov o vadnom plnení (napríklad sprievodné dokumenty, komunikácia, zmluva).Kontaktné údaje kupujúceho.

  3. Po prijatí reklamácie predávajúci bezodkladne potvrdí jej prijatie kupujúcemu, a to formou e-mailu.

IV. Riešenie reklamácie

  1. Predávajúci rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.

  2. Predávajúci vybaví reklamáciu vrátane odstránenia vady najneskôr do 30 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne inak.

  3. Možnosti riešenia reklamácie zahŕňajú:Bezplatné odstránenie vady na službe.Poskytnutie primeranej zľavy z ceny služby.Odstúpenie od zmluvy a vrátenie zaplatenej ceny v prípade, že nie je možné vadu odstrániť a službu riadne poskytnúť.

  4. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom. V prípade uznanej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s uplatnením reklamácie.

V. Záverečné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.05.2024.

  2. Reklamačný poriadok je zverejnený na webovej stránke predávajúceho a kupujúci má právo sa s ním oboznámiť pred uzatvorením zmluvy.

bottom of page