top of page

Obchodné podmienky

I. Úvodné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim (ďalej len „AIKINGS“), ktorého oficiálny názov je STAVTEK s.r.o., IČO: 50 159 381, so sídlom na adrese Hanušovce nad Topľou, 094 31, Jarmočná 379/11, zapísanej v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Prešov, oddiel Sro, vložka 32498/P, a fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len „kupujúci“), ktorá uzatvára zmluvu ako spotrebiteľ alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke predávajúceho.

  2. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Odchýlne dojednania v zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

  3. Tieto obchodné podmienky a zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

  4. Kontaktnné údaje:

II. Informácie o službách a cenách

  1. Informácie o službách, vrátane ich hlavných vlastností, sú uvedené na webovej stránke predávajúceho. Cena za poskytované služby je stanovená individuálne na základe požiadaviek a špecifikácií zákazníka. Cena je predmetom dohody medzi predávajúcim a zákazníkom a bude potvrdená písomne prostredníctvom elektronickej komunikácie (email).

  2. Všetky informácie o službách uvedené na webovej stránke sú informatívne a nezaväzujú predávajúceho k uzatvoreniu zmluvy ohľadom uvedených služieb.

  3. Konečná cena za služby bude určená po vzájomnej dohode medzi predávajúcim a zákazníkom a bude zákazníkovi potvrdená pred začatím poskytovania služieb.

  4. Predávajúci si vyhradzuje právo na úpravu ceny na základe dodatočných požiadaviek zákazníka, ktoré vzniknú počas realizácie projektu. O každej zmene ceny bude zákazník vopred informovaný a bude mu zaslaná aktualizovaná cenová ponuka na schválenie.

III. Objednávka a uzavretie zmluvy

  1. Zákazník môže požiadať o cenovú ponuku na základe svojich požiadaviek prostredníctvom emailu alebo kontaktného formulára na webovej stránke predávajúceho.

  2. Po prijatí požiadavky zákazníka predávajúci zašle zákazníkovi predbežnú ponuku, ktorá obsahuje opis služieb a orientačnú cenu. Konečná cena a rozsah služieb budú dohodnuté po podrobnejšej konzultácii so zákazníkom.

  3. Zmluva je uzavretá, keď zákazník písomne potvrdí akceptáciu ponuky predávajúceho, a to prostredníctvom emailu alebo inej písomnej formy komunikácie. Potvrdením zákazníka dochádza k vzniku zmluvy o poskytovaní služieb za dohodnutých podmienok.

  4. V prípade, že po uzavretí zmluvy dôjde k dodatočným zmenám v požiadavkách zákazníka, predávajúci upraví cenu služby a rozsah prác, o čom bude zákazník informovaný. Tieto zmeny budú podliehať ďalšiemu písomnému súhlasu zo strany zákazníka.

IV. Platobné podmienky a dodanie služieb

  1. Cena za poskytované služby a prípadné náklady spojené s dodaním služieb budú zákazníkovi vyúčtované po dokončení a odovzdaní služby. Platba musí byť vykonaná do 7 dní od doručenia služby zákazníkovi, pokiaľ nie je v tlačive o potvrdenej objednávke uvedené inak.

  2. Platbu za služby môže zákazník vykonať výhradne bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho, ktorý bude uvedený na faktúre.

  3. Záväzok zákazníka uhradiť cenu za služby je splnený pripísaním príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.

  4. Predávajúci nevyžaduje od zákazníka zálohu ani iné obdobné platby pred začatím poskytovania služieb, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

  5. V prípade oneskorenia platby si predávajúci vyhradzuje právo účtovať úrok z omeškania podľa platných právnych predpisov.

V. Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa doručenia služby bez uvedenia dôvodu.

  2. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť odo dňa doručenia služby, poslednej dodávky služby (v prípade, že zmluva zahŕňa viacero druhov služieb), alebo prvej dodávky služby (v prípade pravidelnej opakovanej dodávky).

  3. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z., napríklad pri poskytovaní služieb, ktoré boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom, alebo pri službách upravených podľa jeho priania.

  4. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie musí kupujúci odoslať oznámenie o odstúpení pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

  5. Kupujúci môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý poskytuje predávajúci.

VI. Práva z vadného plnenia

  1. Predávajúci zodpovedá zákazníkovi, že služba pri prevzatí nemá vady. Predávajúci zodpovedá, že služba spĺňa dohodnuté vlastnosti a je poskytnutá v dohodnutom rozsahu.

  2. Ak sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia služby, má sa za to, že služba bola vadná už pri prevzatí.

  3. V prípade výskytu vady môže zákazník predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:odstránenie vady,primeranú zľavu z ceny,odstúpenie od zmluvy (ak je vada neodstrániteľná a bráni riadnemu užívaniu služby).

  4. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu a vydať zákazníkovi potvrdenie o jej prijatí, ako aj potvrdenie o vybavení reklamácie.

  5. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady musí byť dokončené najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

VII. Doručovanie

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

  2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho objednávke.

VIII. Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov.

  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné kontaktovať elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

  3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line.

IX. Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky.

  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania.

  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, ochranné známky, logá a ďalšie prvky, prináležia predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku.

  5. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

  6. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy. 

                                                           Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 01.05.2024.

bottom of page